Tuesday, November 14, 2006

St Kilda


Mogoče najprej še, da razložim kaj, kako, zakaj Avstralija?
Po velikem navdušenju nad potovanjem po Tajski (marca 2005) sem izvedela za študenstko organizacijo IAESTE, ki išče, ureja prakse za študente tehniških fakultet po celem svetu. Seveda, nekaj zame, in če že grem za dlje časa, more biti nekam daleč. To je lahko skoraj edino le Avstralija. In nekega jutra mi Grega pošlje sms: Žal te moram obvestiti, da sem bil po mailu obveščen, da se moraš od 15. oktobra do 15. aprila posloviti od Slovenije, ker boš na praksi v Melbournu.
.
In zdaj sem tukaj. Prva dva tedna niti ni bilo tako enostavno. Urediti bančni račun, t.i. davčno številko, se sploh znajti v tako velikem mestu in najtežje, najti sobo. Pa vendarle sem jo našla na St Kildi.
.
St Kilda je predel mesta, ki leži južno od centra, tik ob obali. Je zelo priljubljen, varen, nič kaj poceni, pa kljub vsemu, meni zelo všeč del Melbourna.

Nekaj fotk iz bližine moje hiše, max 2 min hoje.
.
.
Križišče, kjer vsako jutro čakam tramvaj.
.
.

.
Luna park, na koncu luna parka pa je že plaža.
.
.
.
Ackland St je ulica, kjer je glavno dogajanje na tem predelu mesta. Polno trgovinic, kafičev, restavracij in...
.
.
.
... slaščičarn. Četudi imajo večino slaščic kar v izložbi, da se moraš ustavit; pa ti kaj hitro cuker spet naraste, ob preračunu v tolarje in konec koncev, vsaj moja tortica ni bila tako zelo dobra (ali pa nisem imela sreče pri izbiri).

6 comments:

andrejV said...
This comment has been removed by the author.
andrejV said...

1 slika...ka si pa delala z njo? Blur al preveč kompresije? :D

Gregor Harih said...

Fokus ji je zbeža na mušico v ospredju. :D
Hjoj, malo ti pa že zavidam. Nove izkušnje, novi ljudi, novi kraji - to je važno!
Uživaj.

lp Gregor

Nina said...

Nevem kaj je bilo s fotko, sploh nisem opazla, sem pa šla gledat original pa je čisto OK; očitno je picasa malo zgrešila. Bom pa tak še 1x fotkala, da ne bo tako velike sence. Ampak to še le takrat, ko bo malo lepše, toplejše vreme (danes je že deževalo, toča padala, sonce sijalo, veter pa piha itak skoz).

Samo Hajtnik ~ Guzman said...

Ja, pridružujem se Gregorjevim željam. Uživaj, predvsem pa pazi nase.

Nina said...

Samo, sej pazim nase na cesti, ko nikoli ne vem iz katere smeri bo kaj pripeljalo. :)