Monday, November 27, 2006

Od znotraj, od daleč...


Sydnejska operna hiša, tokrat iz drugačnega pogleda. Morda malo ne vsakdanje fotografije in prav iz tega razloga sem se odločila, da jih pokažem, pa čeprav res nič niso posebne. Opera od znotraj. Na vsaki sliki je opera prikazana s streho, zunanjostjo. Jaz sem pa na hitro pogledala tudi malo noter. Jah, sem se kar spomnila na kak mariborski Kolosej. Ko so stene neometane, stropovi pa ravno tako. In tu je nekaj podobnega. Drugače pa vse zelo v stilu in urejeno. Na primer wc-ji, ko je umivalnik v obliki neke zvite plošče in misliš sprva, da bo voda kar čez stekla, pa ne.. steče ob steni... no kam in kako pa nisem preverjala. :)



Prvi prostor, informacije, blagajne, garderoba... in veliko radovednih turistov.




Možen je tudi voden ogled po operi, za pol ure pa je potrebno plačati skoraj 3000 sit. No, bom drugič. :)

In še pogled od daleč, iz čolna s katerim smo prevozili Sydney harbour, oziroma vse te zalivčke ob sydnejskem pristanišču nedeljsko dopoldne ob šampanjcu in kanapejčkih. :)









4 comments:

Klavdij said...

Ojla Nina!

Tole s sidnejsko opero je ful zanimivo....to od znotraj, ker res jo vsi poznamo samo od zunaj....Fotke so zelo lepe. Ta Harbour Bridge je pa ful ogromen a ne...Jaz bi ga nekako primerjal z Brooklyn Bridge v New Yorku. Mislim, da sta oba zgrajena v podobnem obdobju, ampak se mi zdi, da je ta v AUS še večji.

V soboto odhajava v Maroko za slaba dva tedna. Ko se vrnem, pa se spet bereva. Lep pozdrav iz Slovenije.

Klavdij

Si se že privadila tam doli?

Gregor Harih said...

Sydnejska opera me je že od nekdaj fascinirala. Stalno, ko sem si na novo inštaliral Autocad, me je kot "reklamni" načrt v programu pričakal načrt Sydnejske opere. Lepe fotke. Notranjosti pa tudi jaz nisem poznal. A ti kaj sploh delaš doli, al samo pohajkuješ in si ogleduješ različne znamenitosti? :D

lp Gregor

Nina said...

Klavdij lepo se imejta v Maroku, pa upam, da vidim kake fotke, kot iz Sirije. Khhm. :)
Pa itak jaz delam, vsaj 8 ur na dan. :) Te znamenitosti pa, sej v avstraliji jih niti tako zelo veliko ni, nekih zgodovinskih, več so jih naredili in jih pač popularizirajo. Drugače pa je v mojem načrtu, da vsi ogledi pridejo na koncu (no, če ne bom preveč zapravla po trgovinah grr). :)

Matjaž Očko said...

ou ou ou.. bravo, Nina! dobre fotke!

lp, Matjaž