Thursday, November 09, 2006

Nekaj za uvod

Nekje moram začeti. Še pred mojim velikim odhodom 18.10.2006 sem si rekla, da blog pa moram že prej naredit. Ja, pa ni zneslo. Ni se izšlo niti prva dva tedna v Avstraliji. No, danes je pa, tukaj, čisto novi in samo moj blog.
.
Naj na začetku se vsem že v naprej zahvalim za obisk na moji strani, vsi podpisani komentarji so zelo zaželjeni.
Obljubim vam, da kolikor bo mogoče sproti, bom vpisovala novičke, takšne in drugačne iz mojega vsakdanjega življenja, seveda pa brez fotografij sigurno ne bo šlo.
.
..
Lep pozdrav vsem obiskovalcem "Nininega bloga" iz Melbourna,
.
Nina
.
.
Vse fotografije, ki so in bodo objavljene na tej strani so last avtorice Nine Urek (razen izjem, ko je avtor posebej naveden). Brez dovoljenja avtorice, fotografij ni dovoljeno kopirati ali kako drugače uporabiti.

5 comments:

Gregor Harih said...

Dobrodošla med bloggerji. Pozdrav na ono stran Zemlje. :D

lp Gregor

OLKI said...

Cmok...

Pa da vidimo tole tvojo avanturo..

Koliko nas že je...huh..saj bom mel cel blog samo še linke.. hahah

Nina said...

Sta me pa presentila. Lepo, da sta se oglasla.

Tomi said...

Prav zavidam ti kraj trenutnega nahajanja. Oz. kar celotno celino. Lepi spomini, res prijetni.

andrejV said...

No, končnu tud kakšna ženska. Dobrodošla.
Pokaž kaj slikc od tam. :)