Friday, November 17, 2006

Konjske dirke tretjič


Kot sem obljubila, še nekaj fotk od obiskovalcev, bolje rečeno obiskovalk konjskih dirk, pri kakšnih 13°C in vetru. :) Morda še ta informacija, da sem počakala in začela gospodične spraševat, če lahko fotkam, ko se je že popilo nekaj šampanjca, ki je skoraj uradna pijača konjskih dirk.
Kakšen komentar?!















Še nekaj več fotk lahko vidite na http://www.enpuls.com/index.php?option=com_gallery2&Itemid=150&g2_itemId=11490

No, naj bo to dovolj o konjskih dirkah, ki so se tudi že uradno končale prejšnjo soboto. Čez štiri mesece pridejo ponovno fotke konjev, takrat jeklenih (formula 1).
Jutri me pa čaka Sydney in seveda nove fotke, kak komentar tudi za vse vas na severni polobli, in pozdravček iz že malo toplejše Ozzi dežele.

5 comments:

OLKI said...

Predvsem se vidi, da ženske med seboj komunicirate povsem drugače kot z moškimi. Vse tete so izredno sproščene in pavidi se, da si pač ena zelo prijazna fotografka..

So mi všeč tele konjske dirke..hahah

Anonymous said...

Hello, hello..najprej en lep pozdrav iz kurje glave tja daleč na ono stran... upam da se maš fajn in da uživaš..vidim da se je našlo nekaj fotk tudi za mene :):):)... lepe tetke tote avstralke ni kaj, samo kje pa majo svoje drage, človek ne bi rekel da so glih samske ???...samo tak naprej zdaj moraš še kako fuzbalsko tekmo poslikati pa bo mera polna :):)...če seveda sploj kaj igrajo fuzbal toti aussiji...drugače pa se mi po teh fotkah Melborune zdi nekam fejst pisan...ali pa je to samo kak predel...no upam da ni glih tak :):):)...take care

Matjaž Očko said...

c/p olki...
če bi bil 20 let starejši, bi rekel: uff, kake tete ;)

Gregor Harih said...

Prave afne. :D Hec.. Sej ponavadi te dirke tako "izkoriščajo", da pridejo pokazat svoje najlepše oblekice pa klobučke.

Lep pozdrav v Avstralijo.

p.s.: Maš kaki objektiv za mene? :D

Nina said...

Tetke se pač pridejo na kojnske dirke malo pokazat, čeprav po večini to niso neke drage obleke. Tudi v trgovinah so dobro založeni z oblekami in vsemi dodatki pred dirkami. Glede fotk, ja čisto so bile navdušene, da sem jih fotkala, ker noben drug fotogaf ni skakal okoli.
Glede seznanjanja z dogodki tukaj v Ozzi deželi, pa kar brez strahu. Včeraj sem si kupila karto za 18.3.2007. Kaj le je takrat!? Formula 1 v Melbournu! :))