Wednesday, November 22, 2006

Pod vodo


Nekaj na hitro iz vodnega življenja v ujetništvu, v sydnejskem akvariju. Del akvarija se nahaja prav zares v morju, kjer imajo večje kletke, noter pa seveda morske pse in druge večje ribe. Fotke niso najboljše, v akvariju je precej temno (jah Jure, ta avstralska svetloba), s stojalom nisem hodila, objektivov še tudi ni v moji zbirki z nekimi fajnimi zaslonkami. Tako, da sem se pač znašla kot sem se. Tudi težko je predstavit akvarij v štirih fotkah, ampak za neko približno predstavo upam, da bo zadostovalo.



Na začetku akvarija, kjer še najdemo dokaj "normalnih, nam bolj domačih" barv in oblik razne vrste vodnih živali.




Tropski del akvarija, kjer je prav neka modra svetloba in zelo pisane ribice, manjše ali večje.




Pogled na del akvarija, kjer krožijo morski psi skupaj z ostalimi plavajočimi živalmi.




In pa morski pes, ki plava ali tik ob tebi ali nad tabo, loči pa te od njega le debelejše steklo.

Bilo je zanimivo, posebno doživetje, ko si v tunelu, okrog tebe pa voda in v njej morski listi, neke večje ribe in tudi nekaj morskih psov, ne le eden. Bo pa treba v naravo, mogoče na koralni greben in vsaj kakšne manjše ribice videti v morju, ko ne bo stekla vmes. No, kakšnih večjih si itak ne želim niti srečat. :)

1 comment:

OLKI said...

Nič narobe s svetlobo(res sem mneja da je dol drugačna!) prav hudo lepe fotke si nam pokazala....in ja sama foušija me je...hahah