Tuesday, November 21, 2006

Pogled na Sydney


Vikend, med 18. in 20.11., sem preživela v Sydneyju. Fotk je spet veliko, tako da bodo spet v nekaj delih vidne na blogu.
Najprej si je potrebo ogledati mesto iz zraka. Torej, v dvigalo, 250m od Zemljine skorje na sydnejski tower oz. razgledni stolp. Je najvišja točka Sydneya, mesto pa si je možno ogledati v vseh 360°.



Tako je viden stolp iz mestnih ulic.




Tako pa izgleda pogled navpično navzdol in senca stolpa. Morda samo ta informacija, da so vse fotke narejene skozi šipo, ker je razgledna ploščad vsa zastekljena. Razen, če se nabere preveč dolarjev v denarnici in če bi kdo želel več adrenalina v krvi, potem je možen ogled s posebno opremo tudi od zunaj.




Sydney je mesto ob morju s tisočerimi manjšimi otočki, kot kakšen labirint. Prav iz tega razloga je povezava s čolni in ladjami toliko bolj popularna.




Nekaj stavb zakriva boljši pogled na sydnejsko opero in Harbour bridge. Je pa ta razgledni stolp 1x višji od najvišje točke znamenitega sydnejskega mostu.

Sydney kot mesto me tako zelo spet ni navdušilo in vesela sem spet nazaj v Melbournu. Nič kaj preveč nimajo urejenega javnega prevoza, malo ven iz mesta je že vse dokaj neurejeno. Je pa veliko stvari za počet in videt, tako da v treh dneh mi je uspelo videti le delček znamenitosti. Kdo bi vedel, morda bo pa še Sydney kdaj na mojem seznamu, morda že za novo leto.
Vreme!? Zelo lepo, sončno in kar vroče, čez 30°C. Boljšega vremena za obisk mesta si skoraj ne bi mogla zaželet.

5 comments:

OLKI said...

Amapk sedaj mi pa ni jasno...mislim svetloba tam dol je čisto odbita.

In spet si bila pridna, čestitke. Una direkt dol s stolpa mi je jako všeč...

Nina said...

Hehe, sonce je še bolj odbito. Me je tak speklo, še danes imam rdečo, bolečo kožo, pa to sploh ni običajno zame.

Nino Verdnik said...

huh..
krasno..
te iz stolpa pa sploh..

andrejV said...

Lepa una iz stolpa!!

Micck said...

Ninica lepe slike ampak bi bile še lepše,če bi bli kakšni tigrčki na slikah;)))

lp
Mitja