Wednesday, November 15, 2006

Plaža na St Kildi

Nekaj utrinkov za hladne dni...
.

.
Ob peščeni plaži potekata asfaltirana peš pot in kolesarska steza, ki pa sta med seboj ločeni.
.
.

.
.
.
Pogled na mesto.
.
.

.
Pingvin skrit v votlinici med kamenjem, kjer se St Kildin pomol konča v morju.
Ti mali pingvini so značilnost južnega dela Avstralije, iz votlin pridejo le ob sončnem zahodu in ponoči in so vsaj v Melbournu zelo redko videni (ko sem povedala drugim, da sem vidla pingvine na St Kildi, mi skoraj noben ni verjel, dokler nisem pokazala fotke).
.
Za vse fotke v Avstraliji in okolici bosta skrbela moj "Pipi in Melkijad, mali in veliki pujs" (bolje rečeno, mali Ixus in veliki EOS). :)

2 comments:

Klavdij said...

Ojla Nina...evo vidim, da si si ustimala svoj blog...lepo lepo...

Ful zanimivo te je brat...kar tako naprej:)Pa cim vec fotk nam pokazi, da si bom lazje predstavljal kako je v dezeli "down under". Ja zdaj ti bom pa navedel nekaj vprasanj: a so ljudje res neizmerno prijazni? A si ze probala Fostersa? Kaksno je vreme zadjle? Pa tko, mal povej?

Drugace...pa ...lepo se imej in uzivaj v verjetno precej visjih temperaturah kot pri nas...

Lep pozdrav,

Klavdij

Nina said...

Ljudje, mah sej so prijazni, čeprav vseeno 1000 ludi, 1000 čudi. Pivo.. fosters glih ne, sem pa neke druge že, tudi njihove, in bojo kr OK. :)
Vreme pa tak, tak. Včeraj je parkrat padala toča, vlilo se je kr "iz lufta", danes je pa že malo boljše, a vseeno še kar hladno. Hodim po Melburnu z jakno in jopco (ja, če ni nobenga, ko bi me grel hehe).