Wednesday, December 27, 2006

Warrnambool


Letošnji božič je bil zame vsekakor nekaj posebnega. Preživela sem ga daleč od doma, proti pričakovanjem pri kakšnih 15°C. Sodelavka Jessica me je povabila za božič k njeni družini, v njen domači kraj, kjer je preživela vso svojo mladost (pred nekaj leti se preselila v Melbourne).
Zelo sem bila vesela povabila in tako 25. decembra zjutraj se odpravila na vlak... Bil je dan, ko je bil javni prevoz v Melbournu zastonj. Uuu fajn, sem prihranila kakih 5000 sit. Vsa vesela zastojn vožnje, se še z 400 drugimi potniki namestim na vlaku... ko sporočijo, da bomo imeli zamudo. Jah, čez eno uro so vlak enostavno odpovedali, in nas naložili na avtobuse. Razlog odpovedi je bil požar na tirih. Tako se je moja odisejada namesto, da bi bila dolga tri ure, končala zahodno od Melbourna čez 5 ur, kjer me je pričakala osupljivo lepa pokrajina ob oceanu...








Sledil je še krajši ogled lokalnega parka, območje nedelujočega vulkana.










Jessica. Hej Jess, really thx a lot again for all this.
.
Živali pa še pridejo... v naslednjem postu.




2 comments:

Matjaž Očko said...

oh, Jess dyed her hair... nice!!! ;)
ti se pa nič ne pritožuj - js bi bil vesel, da bi me avtobus takole zapeljal! :) :P

OLKI said...

Mislim, kakšni kraji fak!!!

Al uni tam dol tudi dol padajo, ko jim gorenjske kozolce pa Alpe na fotkah kažemo...hahah