Sunday, December 24, 2006

Merry X-mas

Božični večer, božič... čas, ko je lepo, da si v krogu najdražjih, ko sediš ob oknu in opazuješ kako pada sneg, ko poslušaš božične pesmi, ko sobo krasi novoletna jelka...
In čas sanj...
Delček mojih sanj je postalo resničnost, in zato vam za letošnji božič pošiljam voščilnico iz Avstralije; iz danes oblačnega, 20°C toplega Melbourna...


... naj bo današnji božični večer zares prazničen, obdan z veseljem, radostjo in srečo. Za hip ustavite misli in se zavedajte, kje in s kom ste na tem malem planetu in kaj vse vas obdaja.
Jaz vem, obdajata vas sreča in ljubezen, le videti ju morate.
.
Vesel božič vsem!

3 comments:

OLKI said...

Uživaj celo prihajajoče leto, kakor ga trenutno Down under.

Prosil te bom za kako fotko z Novo letne beach žurke v bikiniju!!! heheh

Gregor Krašnja said...

Sej snega boste imel pa tok kot mi kle v Sloveniji.
Dobro žuraj

Nina said...

Težko bo kaka fotka z bikinkami na telesu. Je mrzlo, ko hudič. Danes smo v hiši kurjavo užgali. Sem pa slišala, da je v enem predelu mesta bil opažen tudi sneg. Vse je možno, sploh v Melbournu je vreme popolnoma nepredvidljivo; je pa res da že več kot 50 let ni bilo tako mrzlo v tem času tukaj.Pa ravno, ko sem jaz tukaj grr.