Wednesday, December 06, 2006

Spet problemi

A se to dogaja samo meni ali tudi komu od vas?
Že pred kakima dvema dnevoma so bili problemi z nalaganjem fotk, pol mi končno uspe vse porihtat, pa pridejo pripombe iz severne poloble, da se fotke ne vidijo. OK, rešim tudi to (hvala Matjaž), zdaj pa že spet.
We're sorry, but we were unable to complete your request.
Končno si vzamem nekaj minutk cajta, da spet naložim kako novo fotko. Pa nič iz tega. Buu, te pa sem prišla k googlovemu blogu, da ja ne bo problemov. Hmm.

No, kjub vsemu en poletni pozdrav iz Melbourna.

3 comments:

Gregor Harih said...

Tudi meni včasih kaj šteka. Je trema malo potrpet, ali pa čez 10 min. poskusit. Tud google ni več to kaj je nekoč bil. :D

OLKI said...

Zadeva z blogi je šla do stratosfere in naprej in jasno servejem se cufa...

Imaš pri meni navodilca za težave, ki sem jih mel jaz ( Tema: Bemti blog)

Nina said...

Jure hvala vseeno za nasvet, samo tudi Matjažu sem jaz zagnjavla, ko še sploh vedel ni za problem, pa sva ga pol nekak skup rešila.
Pa tokrat niti ni bil enak problem. Vse ikonce sem imela, samo ni bilo uspešno naloženo. No, bom spet probala.