Sunday, December 03, 2006

DTS

.
V soboto zvečer je bila na vrsti predbožična zabava firme, kjer delam. Ampak, najprej vam moram sploh povedat in na kratko razložit kje delam.

Dairy Technical services oziroma krajše kar DTS je moja avstralska služba. Tukaj sem od ponedeljka do petka, med nekje osmo zjutraj in četrto uro popoldan.
DTS je firma, ki se ukvarja z analizami vzorcev prehrambene industrije cele Avstralije, pa tudi včasih malo širše. Ima več različnih laboratorijev, na večih lokacijah, v njih pa zaposlenih okoli 60 ljudi.



Stavba DTSa na Macualay Road v Kensingtonu, SZ nekaj minut od centra mesta.




Kemijski del laboratorija, kjer delam večji del dneva.




Vzorci pripravljeni na nadaljne analize. Predvsem se kontrolirajo vzorci mleka, mlečnih polproizvodov in končnih mlečnih proizvodov. Se pa najdejo med vzorci tudi druga živila, npr. suho sadje, čokolada. Nekaj pa je tudi pasje in mačje hrane.
.



V DTSu je zaposelnih veliko zelo prijaznih ljudi, iz različnih koncev sveta, pa seveda tudi domačini. Na levi Jessica, na desni strani pa moja šefica Mira, ki zelo skrbi za mene, pa če kdaj kaj ne razumem avstralske hitre govorice, ona vse razloži kar po hrvaško. :)



8 comments:

Matjaž Očko said...

emmm... js ne vidim slikc v nobenem browserju :s

OLKI said...

jep...

Matjaž Očko said...

mmm I like Jess ;) :P

Ana Pogačar said...

Zivjo! Long time no see ... ahem read. :) Slucajno sem naletela na tale tvoj blog in vidim, da tlacis avstralsko zemljico. Uzivaj in se naprej pridno objavljaj krasne fotke, da se nam bodo se malo cedile sline.

lp Ana

Grega said...

Vidim, da se je veseli december začel tudi za tebe :)

Nina said...

Mah veseli december brez kuhanega vina. Grr. Pa še Miklavž jutri ne bo hodo. :( Drugo leto bom celi december doma. Oblubim!

Gregor Harih said...

Kul. Samo da uživaš v tem kar delaš.

Unknown said...

Ooo nina! Sem vedel, da se boš mela fajn. Zato sem se pa želel stlačit v tvoj kufer.

lp.m