Tuesday, December 12, 2006

Poletje


Zadnje dneve pač nimam nekega posebnega navdiha za sestavljanje bloga, tako da... ne, nič se mi ni zgodilo, noben morsi pes me še ni požrl, noben skat nabodel, noben tip osvojil... hehe. Vikend je bil, in to res vroč vikend v Melbournu. Preko 37°C so šle temperature tako v soboto kot v nedeljo.
Poleg visokih temperatur pa je bilo tako zelo čudno ozračje. Najbrž je vsem znano, da so spet veliki požari v Victorii, to je zvezni državi z glavnim mestom Melbourne. Nekje 2,5 ure naj bi bili ti požari oddaljeni z avtom od mesta. Ampak v soboto pridem iz hiše na ulico... in gledam... ob okoli 13. ure pri taki vročini pa megla?! Ne, to megla ni. Ozon? Em... (tega se nismo učili kak zgleda O3 hehe). Pa sem vprašala na tramvaju; vse to belo ozračje, kot bi živela v oblaku ali pa kot neka gosta megla, je bila posledica požara vzhodno od mesta.



Vse megleno, ni se pa zavohal posebej dim. No, vsaj nekaj.




Tetke (Robi!) in sicer one iz Azije, ki jih je tak na tisoče. Bilo je res lepo vreme, že skoraj preveč sončno za na plažo.




Je pa bil večer še toliko lepši. Veter se je umiril, vročina je popustila... idealen čas za poležavanje na plaži, tudi ko se stemni...

In vikend se je končal še lepše kot bi si želela; v prodajo je prišlo še nekaj dodatnih kart in tega vsekakor nisem hotela zamuditi... v nedeljo ob 19.45 sem na koncertu Robija Williamsa, ki pride v Melbourne. :)

6 comments:

OLKI said...

VAuuuuuuuuuuuuuuuuuu za tole zadnje sem ti pa fouš....Uživaj na koncertu, je čista bomba.

Nina said...

Hvala Jure. Če sem zamudila U2, sem rekla, da Robija pa res ne smem. Bom poročala, če mi ne bote preveč fouš. :))

Primoz said...

Ok, saj je Robi čist kul, ampak zamudit U2...

...uživaj 'tam dol' :-)

Nina said...

Ja pikola, če pa so bile karte razprodane za U2 pa sem šla v Sydney tisti vikend. Pol pa slišala, da so dali še nekaj kart v prodajo. Psst. Ne bi več o tem, ko sem že zdaj jezna. No, sej bo Robie tud vredi, če ne boljš. hehe

Aljo said...

Pozdravlejna,
sicer te ne poznam...vendar mislim, da pozdrav iz Slovenjie ne škodi ;)
Fajn blog, lepe fotke, poučno...

Šele lotil sem se raziskovanja blogov :)

uživaj

robi 911 said...

...če si že ti tak daleč, te saj tetke od bliže pokaži...,uf!
:-)