Sunday, December 17, 2006

Robieee


Aaaaaa Robie Williams v Melbournu. Njegov predzadnji koncert turneje (jutri še 1x v Melbournu). Dogajalo se je v Telstra Dome dvorani v centru mesta, ljudi pa naj bi bilo 60.000.

Predskupina Sneaky sound system. Zelo fajni.


... in se je začelo. Z ognjem, dimom...


... in seveda Robiejem. :) Ja, tak od blizu. hehe


No, malo bolj od daleč.



Dokaz, da sem res bila. V prvi vrsti v drugem sektorju v parterju. In bilo je mega fajn. Fotke pa take kot so, narejene z malim Ixusom.


Na koncu sem pa še malo raziskala dvorano. Veeelika.



7 comments:

Unknown said...

Lep pozdrav Nina!

Full dobre fotke! Imaš zelo dober občutek za slikanje!!

Vidim, da uživaš na južni polobli med tem ko mi čakamo na sneg.

Nič nisi povedala, da imaš svoj blog. c-c-c!

Lep pozdrav na drugo stran zemlje!

lp, Jure(bbmb2)

OLKI said...

Eto malo je trajalo za tale comment...

Ja fino si se imela vidim...ampak kar sama!!??

Nina said...

Najprej posebni pozdravček v bbMB2, bodo že vedli kdo so to. hehe Kdaj pridete dol, da odpremo BB v Melbournu?!
Jure (Olki) nisem bila sama, če pa sem bila z Robijem, on me je slikal.

OLKI said...

MA ti si bila že z njim, ampak v dvoje je tako dobro slišat "She's the one"

Gregor Krašnja said...

V teli dvorani se pa kar zgubiš ,pa kok imajo za pospravit !

Nina said...

Ko sem prišla v dvorano... a tak veliko je to?! Drugače je nogometno igrišče, streha pa se da odpreti. Na koncertu je bilo po podatkih iz cajtng 64.000 ljudi, dan kasneje pa še dva tisoč več. Se lahko kar hitro malo zamisliš, ko pred koncertom opozorijo za zasilne izhode in evakuacijo, če slučajno...

Unknown said...

hja...par stvari se je spremenilo odkar si v avstraliji....bom od stare ekipe kar sam lahko dol prišel :)