Friday, December 01, 2006

Sprehod ob morju


Kot že vsi dobro veste, je moj začasni dom v Melbournu oddaljen od plaže max. 5 minut hoje. To vsekakor izkoriščam kolikor je le možno. Tako da, če ne hodim po trgovinah, sem nekje na plaži. Te dneve je sonce spet končno pokazalo svoj pravi obraz, ogrelo zemeljsko skorjo na okoli 30°C in dalo občutek, da kljub vsemu bo počasi poletje.
Torej, idealni čas za dolgi sprehod po peščeni obali. Tokrat na jug, proti Elwoodu.



Kaj hitro sem na območju marine St Kilda. Sami "ta pravi" čolni so parkirani tukaj, tudi vodni skuterji, na parkirišču pa se najde tudi čisto ta pravi rdeči Ferrari. Aja, se sprašujete kateri je moj?! :)




Res lepa pokrajina, sploh če pomislim, da je to še kljub vsemu v mestu, sicer ne več v centru, pa vendar. Zelo urejeno, na desni strani asfaltirana peš pot, na levi dvosmerna kolesarska steza, v okolici pa rastlinje in seveda morje. Vse tako rjavo?! Ja, prehajamo iz pomladi v poletje, večji problem trenutno pa je tudi voda. Ni dežja, in res kar sem tukaj, sem potrebovala dežnik 2x pa še to ni bilo tako zelo nujno.




Pogled iz vzpetine na Melbourne.




In še nekaj cukra za konec.

2 comments:

OLKI said...

Krasne fotke...Res krasne.

Ma uživaš ti tam dol, čeprav se skozi fotografije malo čuti, da si kljub vsemu pa sama in da ti to ne paše vedno. Še dobro da imaš prijateljčka Canona s seboj.

Nina said...

včasih je prav fajn da sem sama, drugič pa pač tak, ampak občutka, da sem sama tukaj, pa vsaj za 1x še nisem imela. Se vedno kdo kje najde. Ja, če ne pa moj "mož" ali pa "lubček".
Raje takoj napišem pojasnilo, oba se pišeta Canon. hehe