Tuesday, February 06, 2007

Wineglass Bay

.
Tasmanija, oziroma Avstralci ji rečejo kar Tassie. Od 26. do 31. januarja sem se potikala malo na okoli, že skoraj res čisto na dnu Zemlje, urco vožnje z letalom iz Melbourna, ali 12 ur z ladjo. Bilo je lepo, malo bolj hladno, kot v Melbournu, tudi precej bolj vlažno podnebje... in ja, vsega lepega je 1x konec. Ostale so fotke.

Najprej Wineglass bay, ki naj bi bil po mnenju neke ameriške revije, tretja najlepša plaža na svetu. No, mene vsekakor tako zelo ni prepričala. Wineglass oz. vinski kozarec je dobila ime po obliki, če bi plažo pogledali iz ptičje prspektive. Je pa ta zelo znana plaža na polotoku, najbolj vzhodnem delu Tasmanije.




Najprej je do plaže potrebno prit...




... po potki, kakšno slabo uro hoje. Jah, po vseh teh stopnicah najprej gor, nato dol me pa še naj nekdo prepriča v lepote te plaže.




Še nekaj okolice. Zanimiva, lepa... nekako mi vedno te velike skalne gmote dajo mislit, kaj se zgodi v primeru enega malo močnejšega potresa. Hmja, sej me ne bo takrat tam. :) Ti kamni lahko v višino merijo po kakih 5m (en kamen oz. skala).




In plaža! Najprej smo šli pogledati na razgledno točko...




... nato pa že morje in pesek malo bolj od blizu. Na plaži pa mrzlo in veter, da me je zeblo v dvojnih dolgih rokavih.




Prebivalec plaže, sorodnik kenguruja. Je bil fotkan na pesku, ne na kakem snegu! :)

1 comment:

OLKI said...

jaoooooooooooo kolk se imaš ti lepo...