Wednesday, February 28, 2007

Pust '07

.
Dve soboti nazaj ste vi imeli pust, v Sloveniji, ker pa smo mi bolj daleč vstran, smo imeli pust prejšnjo soboto. Torej z enotedensko zamudo, v slovenskem klubu Planica.
Sem bila s Pika nogavičko Karmen, čarovnico Matejo, onim hudim stricem s sekiro Zvonetom in hudičem Jožetom. Ah, sej je bil bolj hudiček in ne toliko hudič :))







A kaj sem bila jaz?! Gospa doktor, ki je doma pozabla lasuljo. Ja, se zgodi tudi doktorjem.

Drugače pa slovenski klub Planica deluje na območju jugovzhodnega dela Melbourna, v okolici Dandenoga. Organizirajo razna srečanja, plese ob priložnostih, kot je pust, Miklavž, materinski in očetovski dan (Avstralci pač...) in tudi če se kak slovesnki glasbenik pride pokazat v daljno deželo.
Na ta srečanja zahajajo predvsem starejši ljudje. Sem bila itak skoraj najmlajša, če ne bi bilo enih otrok. In so mi razložli, da vsakdo ki hoče postati predsednik kluba, more biti star najmanj 71 let. Malo za šalo, malo za res, sej je težko najti koga mlajšega.

Zanimivo mi je bilo, kako ti stari ljudje govorijo predvsem angleško. Nič ni nekega domačega vzdušja, ko bi pa le pričakoval vsaj od starejših ljudi, da bodo govorili slovensko. Tudi ob pivu, vinu ali čisto ta pravi slovenski Radenski in potici ter krofih na mizih, so večinoma še kar govorili angleško, ali vsaj deloma.