Sunday, February 18, 2007

Srečno pujsovo!


Danes je ravno že štiri cele mesece, da sem na južni polobli. Čas teče, nič ne reče. Minilo je pa kot bi pihnil.
In kaj najbolj pogrešam?! Če odmislim vse Vas tam, ko berete to, je takoj za tem internet. Ja, sej ga imam v sobi, ko moj laptop pridno melje, ampak internet v Avstraliji. Joj, samo te groze si ne želet. V Sloveniji še vemo ne, kako smo lahko srečni, že čist normalno je, da je povsod, po čisto dostopni ceni in v neomejeni količini. Tukaj pa; nikoli ne vem ali bo delal, ali ne, ali bo normalno delal, ali čist po polžje... Tak je že cel vikend počasn, da se niti pogovarjat po skypu ne morem. Sej to ni res, kje jaz živim?! In na Tajskem in v Keniji, Tanzaniji je bil boljši, in predvsem cenejši! Na Tasmaniji sem plačala 5$ oz. 750sit za celih 30 minut!

Ja... se dogaja, Avstralija ni samo med in mleko. Je še vse drugo prej! Kar pa še ne pomeni, da bi kar pobegnila od tukaj. Ne ne, to pa še ne. :)

Dovolj o postranskih zadevah. Tukaj je kitajsko novo leto! V Melbournu je kar že skoraj preveč Azijcev, kar posledično prinese tudi praznovanje v mesto. In sem šla pogledat kaj dogaja. Kako fotko še mogoče v prihodnje prilepim (ko bo net malo boljše deloval), za danes pa en kitajski zmaj...



... in naj vam pujsek prinese srečo!

1 comment:

Gregor Krašnja said...

Ja tko je to ,vsepovsod lepo ,doma najlepše.Si se mogoče vprašala, da ni kakšen Črnogorc danes dežuren v njihovem centru he,he,
sej kot vemo jih je veliko imigriralo v Avstralijo.
Lepo se imej še naprejin pridno fotkaj ,da bomo stalno na tekočem.

lp kreg