Sunday, January 21, 2007

Gay in lesbian parade


Odločitev kaj delati eno nedeljsko popoldne, ko vsakih nekaj minut dežuje, ni bila čisto enostavna. In ko se končno odločim, da grem pogledati kam naj bi hodili k maši avstralski Slovenci in se odpravim na tramvaj. Ja, ne bo šlo tako zlahka. Cesta je zaprta. Kaj se dogaja?! Gay in lesbian parade je v mestu. OK, takoj spremenim načrt ogleda. Pot pod noge, slabih 10 minut in sem na mestu dogajanja...











Ugotovitve?! Značilne so barve mavrice za to parado. Veliko drugače usmerjenih ima štirinožne ljubljenčke, po možnosti vsak svojega. Počutila sem se kar malo ogrožena, sploh ko sem imela v rokah fotoaparat, zato fotk sploh ni nekih fajnih. Žal, bom se drugič potrudila pri kašnih drugačnih dogodkih. :)

4 comments:

Anonymous said...

No, hvala za vpogled :P


A tisto s paličnjaki ti resno :D ?

Nina said...

Čist resno o paličnjakih!

Unknown said...

Pozdravljena Nina!

Kako se imas kaj tam doli...vidim, da si videla ze ogromno zanimivih stvari, pa obcutek imam, da se stalno nekaj dogaja (tenis, koncerti, itd.)Zanimivo...No koncno je tudi v nase kraje prisla zima, no vsaj v Kranjski Gori je ze okrog 20 cm snega....hehe morda bomo pa se kaj smucali letos. Letos nabavil se tekaske smucke..pa se nisem imel priloznosti kaj sprobat. Sem pa letos januarja ful po hribih lazil, kot ze dolgo ne...celo rolal sem pred nekaj dnevi...res cudno vreme.

Nic, Nina...lepo se imej se naprej ...uzivej 100/h..pa se slisimo...

Klavdij

Trick said...

zivjo,
si se vedno v avstraliji?

Pozdravi iz Cairnsa!
grega
(trik.sopca.com)