Sunday, January 14, 2007

Praksa v Avstraliji


Nekega vročega nedeljskega popoldneva (14.januarja), 120km zahodno od Melbourna, tam daleč v Avstraliji...



... se prileže počitek na vrtu. Eni mladički spijo na zemlji, ...




... drugi v vreči, stisnjeni, toliko da jih opazimo le po koncu repa, uhljih in tačkah...


... spet tretji pa si izkazujejo ljubezen...


... in najdejo se tudi takšni, ki jim energije še ni zmanjkalo in jim gredo po glavi norčije...

.


... treba jih je pregledati in končno opraviti to mojo prakso tukaj.


Sledilo je težko opravilo, menjavanje feder pri kengurujih... (fotk ni, ker sem bila preveč zaposlena s fedrami)


.... in rezultat... menjava feder uspešno zaključena.



ps: kdo je že rekel, da grem menjavat fedre!?







3 comments:

Matjaž Očko said...

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kak so luštkaniiiiiiiiiiiii; pismo, tole bi pa js tuuuuud; pa vzel bi kakšnega za domov - bi mi objektive spravlu v vrečo ;) :P

Gregor Harih said...

Haha. Menjavanje feder. Ta pa je dobra. :)))

Nina said...

Ja Gregor, to mi je nekoč nekdo rekel, pa se žal ne spomnim kdo.

V vreči od kenguruja pa bi bili objektivi kar na varnem, saj je kar mehko in kot koža, pač občutek. Sem malo probala, pa malega kengurujčka za uhe in tačke, pa ni hotel ven prit. :)