Saturday, January 20, 2007

Australian open


Od 15. do 28. januarja potekajo v Melbourne parku teniški dvoboji. Nekaj trenutkov sem ujela v prvem in tretjem dnevu v objektiv...


.
Uradna slika letošnjega Australian Open turnirja, narisana na asfaltu. In res ima pravi pomen napis "The wonderful world of tennis" (čudoviti svet tenisa). Enostavno "te potegne" v dogajanje. Doma nikoli nisem nekaj posebno spremljala tenisa, tukaj pa je stvar čisto druga. Najprej sem imela namen samo eno tekmo si ogledat, začutit dogajanje, a kaj hitro je bila že druga vstopnica v mojih rokah. No, sem si rekla: ne, tretje pa ne bo. Cene se vsak dan, dva povišajo za nekaj $. Za prvi dan večerna karta, ki velja od 17. ure dalje in ko sem imela sedež na tribuni glavne dvorane, je stala 34$ (študentska). Za finalni večer stane študentska karta 162$ oz. malo več kot 100 eurov (polna cena kart je nekaj $ dražja).



.
Večje, odprto igrišče Margaret Arena (tu je bila Katarinina prva tekma).



.
In največje prizorišče, Rod Laver Arena, kjer bo čez nekaj dni tudi finalni obračun. Na posameznem igrišču se odigrajo običajno v enem dnevu štiri tekme. Prva je na sporedu ob 11. uri, prva večerna pa se začne ob 19.30 uri. In zadnja se konča... ko se odloči zmagovalec, čisto normalno je, če traja vsaj do polnoči.







.
Serena Williams na poti do prve zmage turnirja.


.
Marat Safin (RUS), ki je po 3h in 26min premagal nasprotnika...
.

.
... čestitke od Beckerja (NEM).
.

No comments: