Wednesday, January 03, 2007

Kr tak...

...toliko, da vam pošljem v mrzlo Slovenijo ene vroče pozdrave...

Očitno je tudi Melbourne dočakal poletje. Čas je že bil! Od novega leta dalje je vsak dan prav fajn sončno, čez 25°C. Pred kakšnima dvema urama (ob 10 zvečer) je bilo še kar 27°C. Obožujem vročino!

In obožujem morje bi se reklo. Komaj mi je uspelo včeraj najti v tem celem Melbournu, kjer je raj za shopping, ene navadne poceni plavutke. Sem jih morala danes krstit s soleno vodo. :)
Torej, prvo kopanje uspelo, morski pes me še ni ulovil, meduz pa še tudi ni. Tetke?! Pridejo, ko bo nad 35°C, le da napoved bolj slabo kaže, v nedeljo spet mrazzz. :(
.
Še zdaj nisem nikogar prepričala, da me pride obiskat?! Hjoj. Še nekaj adutov imam. Kot že je vsem znano, 18.3. je na sporedu formula 1, še prej v drugi polovici januarja Australian open (tenis) in (kot mi je včeraj Primož povedal...kaj pravi urednik, Primož?!) svetovno prvenstvo v plavanju (in vseh rečeh v vodi). Pa koncert Il Divo febuarja. In to vse tu, čisto blizu mene... Ahjej, če ima kdo kako zlato kartico; kaj lahk prosim za številke (da si karte kupim...grr).

6 comments:

OLKI said...

Pridem na obisk, če že vabiš...

Na letališču so mi rekli, da karto zame lahko plačaš tudi ti, ni nobenega problema.

hihihh

Nina said...

Ti plačam Olki dragi, karto do Tasmanije. Vredi?! Tistih 55aud bom že našla, pa greva skupaj 26.1. :)

andrejV said...

No, slovenija lih ni mrzla trenutno :)
Če bi bla kje v južni ameriki alpa kaj podobnega...pol bi kr začel razmišljat o tem, da se pripelem dol...avtralija mi pa zaenkrat še ne potegne :(
Čeprav tale tvoj Melbourne sploh ne zgleda slabo. Sicer je pa zdele mal pozno za it v lov na karto...bi znala bit mal draga...hehehe

Nina said...

Vse se da, če se hoče. ;)
Južna Amerika pa prihaja, sicer malo počasneje, pa vseeno.

andrejV said...

Js jo načrtujem nekje novembra/decembra. To je edina možnost zarad službe :S

Nina said...

Kam pa to v Južno Ameriko?