Tuesday, July 10, 2007

Spet Sydney

Na kratko se oglasam iz ne glih extra vrocega Sydneya.
Mi je uspelo tokrat brez zapletov uredit mojo letalsko karto za domov. In na Austrian Airlines me je tetka prav fajn razveselila; 26. avgusta greva s Tino skupaj na letalo! To sicer pomeni, da se bom od Melbourna poslovila 7 ur prej, a bom ze prezivela, sam toliko da Tine kje ne izgubim v Bangkoku. Hehe.

Grem pa zdaj tak po mojo sestrco na letalisce... jah hudica po skoraj devetih mesecih pa jo ze lahko malo pogresam.. :) Pa danes moreva celo srebrno radgonsko penino spit (razen ce se ji ni slucajno med potjo razbila v nahrbtniku), ker je zakljucne izpite tak fajn nardila, ko je vceraj med potjo do Sydneya zvedla rezultate. :)


Znamenita sydnejska plaza Bondi Beach. Tudi sredi zime se surfajo! (Dokaz, da tako toplo le ni pa poglejte zensko zraven pogumnega surfarja.)

Blue Mountains in "tri sestre", skale, ki so dobile ime po pripovedki.

Smo se peljali se malo naokoli, v park in videli dvoboj kengurujev. Ni bilo krvavih posledic. :)

6 comments:

Unknown said...

en pozdravček Tini=)!! Veselo prodajamo Canone v BB....namest nje=)! Tinč, lepo uživaj!

p.s.Superblog!!

lp,Jožica

OLKI said...

Olki pa pravi:

Domov se že spravi ti pokora nestanovitna, da te še v živo vidimo!!! Aja malo pozno ampak VSE NAJ NAJ....


Uživaj še zadnje dneve in javi, ko se vrneš...

Nina said...

Olki hvala. Pridem domov, vsak dan sem blizje... :) Sporocim tocni datum in uro nekaj dni preden ko pridem, da me lahk pridete cakat hehe (se mesec in pol, tam nekje). :)

Matjaž Očko said...

haha faca, kak stoji na repu :)

Čutim Evropo said...

Živijo! Sem zasledila tvoj blog. S sestro se odpravljava za 5 tednov v Avstralijo in nameravava naredit enak krog kot ti. Pa bi mela kakšno vprašanje zate in bi prosila za kak nasvet :)) Najbolj me zanima kako sta potovale. A sta šle z busom? In pa glede red center, maš tudi tam možnosti, da prespiš v hostlih? Hvala ti. LP

Nina said...

Meta, pusti email. Lp