Sunday, July 08, 2007

Preden grem

.
Da čas tiho teče, sem se zavedla prav še le ta vikend. Petek je bil moj zadnji dan službe v laboratoriju DTS. Po osmih mesecih in pol sem se poslovila od vseh tam, dobila veliko čestitko, darilni bon... in pol vidiš, da pa tudi Avstralci znajo kdaj pa kdaj presenetit; da te res ganejo.



Zvečer še večerja s tistimi, ki smo v službi prebili največ časa skupaj; Mira (in dojenček), Gab, Jess in Tony. In ker čez točno en teden (petek 13.) bom imela rojstni dan, sem imela torto že malo prej. :)




Tako, da razlogov za ponočevanje je bilo dovolj... Jess in jaz.




In nadaljevali smo še v soboto... kjer sem preživela zadnjih pet nepozabnih tednov, v Mooroolbarku pri Karmen in Zvonetu... Fajn je bilo.




To je bil moj zadnji vikend v Melbournu. Na nek način se poslavljam od Melbourna, šest tednov potovanja po Fijiju in Avstraliji s Tino je pred mano. Nato pa še hitro nazaj Melbourne po vso mojo prtljago, in že bom kaj kmalu doma.

Jutri (ponedeljek) se že vse začne zame, treba bo na vlak do Sydneya. Skoraj 12 ur vožnje je pred mano. A bo toliko boljše v torek, ko bom že čakala na letaliču mojo Tino. Sama gre pri njenih 18-ih letih prvič na dolgo pot. Se bova oglasile na blog, kakor hitro bo mogoče.

ps: uredila sem tudi mojo tretjo vizo, nalepka je v potnem listu, in mi dovoljuje da sem kot turist v Avstraliji do 29. avgusta.

No comments: