Monday, March 19, 2007

VN Avstralije

.
Formula ena je začela novo sezono. Največja novost? Jah, ni novost, ampak Schumacherja ni, veliko dirkačev je zamenjalo moštva, avtomobili so se zamenjali. In zmagal je spet Ferrari in njegov novi voznik Finec Kimi Raikonen.








.



To je bila moja prva dirka formule ena v živo. Zanimiva izkušnja in upam, da se spet kdaj ponovi. Prvi krog je bil še najhujši za moja ušesa. Stala sem na ravnini takoj po prvem dvojnem ovinku, tik ob ograji in... viiijuuu, pa jih več ni bilo. :)
Fotke pa tudi, takšne kot so. Težko je narditi kaj bolj fajnega, ko je 2m od tebe žičnata ograja, avti pa peljejo tudi po 200km/h in še več. Zadnja fotka pa startno-ciljna črta.


5 comments:

Gregor Harih said...

Vtisi so najbolj pomembni. Pa če jih fotkah nadgradi še toliko boljše. Pa nič zato če so žice preko. :)

matto said...

Kakšno lepo vreme imate vsi v kratkih mi pa spet v snegu ;)

Te varnostne ograje so nažalost res moteče. Škoda..

Gregor Krašnja said...

Srečnica ,sedaj ko si bila na prvi dirki ,te bo vleklo že na naslednjo.

OLKI said...

Nič ti le tukaj komentiram, ker si nam pokazala toliko luštnih objav, da kar boli. Ja nič v zadnjih destih dnevih se ti je dogajalo toliko kot nam v enem letu...hahah

Super vesel sem zate.

Nina said...

Res velikrat sploh na kakih potovanji so čustva del fotografije, tako da tudi če je ta ograja moteča... Žal, Yukijo (še) nisem,da bi imela press karto, fotke pa vseeno imam.
Se je res dogajalo ja, ta dober teden. Bil je pa extra fajni.