Saturday, March 17, 2007

Goran Bregovič

.
Na drugi strani Zemlje, sem se ta teden srečala najprej s Sebastijanom, kamermanom od POP TVja, pa Miranom Ališičem (njega tak vsi poznate) in včeraj še z Veljkotom Jukičem Yukijem, fotografom, urednikom, ambasadorjem Canona... In me je Veljko povabil, da grem s "slovensko delegacijo" na koncert Gorana Bregoviča.
.
Ne me tepst, moj mali Ixus je bil z mano in zato ne pričakovat kake kvalitete fotk. Ampak, fotke pa so!
.


Koncert je bil v Regent Theater na Collins Streetu v centru Melbourna. Lepa, stara dvorana s super ozvočenjem. Gorana je spremljala cela zasedba, so pa na krajšem obisku Avstralije. Te dni sta na vrsti še koncerta v Sydneju in Perthu, potem pa že dalje proti afriškim otočjem, ker je zasedba na nek način, na turneji okoli sveta.
.
.

.
Po koncertu je sledil after party. Najprej pa je bil na vrsti intervju za POP TV (drugih medijev tako ni bilo, kot samo slovenski).
.


.
In še nekaj fotk s pomembeži iz vrst Ferrarija in vsega po malem, potem pa jugo muzika... kot se spodobi za en balkanski after party sredi Melbourna.
Bilo je super, in res sem vesela, da sem spoznala tri Slovence, ki ta vikend veliko in še več, delajo na dirki formule ena.

2 comments:

Matjaž Očko said...

opa! prava đekica si ;)
btw: yukio prinesu mkIII ? ;)

Nina said...

MkIII še ni v prodaji. Imajo ga pa na dirkališču in CPS deluje, tak da si ga lahko malo sposodijo in sprobajo. In seveda si ga je Yukijo tudi že. A če je navdušen nad njim? Dolga zgodba zakaj Yukijo ne skače od veselja. :))