Wednesday, March 21, 2007

Na radiu

.
Na prvi jesenski, oziroma po slovensko bi rekli spomladanski dan, sem bila na radiu. To je multinacionalni radio, kjer ima vsaka država točno določeno uro in dan, kdaj oddaja svoj program. Za Slovenijo je to vsaka sreda ob 7. zvčer. In vsako tretjo sredo v mesecu gospa Meta (vodja našega programa) prepusti mikrofon "mladincem" (ne si predstavljat mladince kot najstnike :) ).

In tako sem se znašla pri tej mladinski uri, kot ji rečejo in spoznala spet nove Slovence v Melbournu. Kolikor sem izvedela, naj bi bili vsi rojeni v Avstraliji, pa kljub vsemu vsi dobro govorijo slovensko.



Meta (vodja našega radia) in Lenti.




Glavna junakinja "mladinske ure".




Aljaž (ki je bil moj "vodič") in Luka, ki skrbita predvsem za glasbo na radiu.

Bilo nas je kar nekaj v studiu, mikrofon so prepustili za kratko tudi meni, žal pa ni vseh na fotkah; sej bo še priložnost.



No comments: