Tuesday, March 06, 2007

Ob morju

.
Po internetnem mrku, po moji zaposlenosti (ko delam tudi po 10 ur na dan) in malo lenobnosti spet nekaj fotk. Še kar nekaj jih je na disku iz Tasmanije. Pa sem jih nekaj dala na ogled.

Launcestone je drugo največje mesto Tasmanije, leži na začetku doline Tamar, po kateri teče reka, ta pa se nato izliva v morje na severnem delu Tasmanije. Tako je tudi to mesto povezano z morskimi potmi, kot so vsa večja mesta na otoku.







Predeli mesta ob vodi so mi bili in v Launcestonu (zgornje fotke) in Hobartu (spodnje fotke) najlepši deli mesta. Morje in reke pač imajo svoj čar.









.
Tik pred odhodom sem ujela to velikanko. Princess Saphire, ki pluje po vseh morjih, oceanih sveta, tokrat je bila na poti ob avstralski zahodni obali, se ustavila v Hobartu in že čez dva dni sem jo ponovno videla v Melbournu.




1 comment:

Gregor Harih said...

Hudo zanimiva arhitektura. Sploh na prvih fotkah. Kaj se pritožuješ nad 10 urnim delavnikom, če pa imaš toliko novih in dobrih stvari okoli sebe. :)))