Monday, September 24, 2007

Slovenija

Malo sem se "izgubila" v tej naši mali Sloveniji...

Najprej še dolgujem nekaj mojima staršema. Mami in ati, hvala vama da sta mi stala ob strani. Kot vedno, ko vaju vedno znova "razočaram", ko pridem z idejo o novem potovanju, pa kljub vsemu me razumeta, me peljeta na letališče, tudi če mi je tako težko oditi od doma (to se mi vedno znova dogaja tik pred odhodom) in bereta moj blog, moje emaile, smse, mi odpisujeta... in mi dajeta vedeti, da nikoli nisem sama, tudi če sem daleč vstran.

In moji Tini. Tinči, sej veš koliko te imam rada...

Ja, pa seveda hvala vsem Vam, ki ste mislili name, ko sem bila tako dolgo od doma in me še kar niste pozabili. In vsakič znova mi dokazujete, da le ne pišem bloga sama zase. :)



... in kaj se je dogajalo, ko sem prišla domov?!

Že prvi večer me je čakalo prijetno obilno presenečnje. Hvalavama, Robi in Blaž. In seveda Irena, tudi tebi. Brez tebe še do tja ne bi mogla, ker sej veš, tudi leva in desna stran na cesti sta mi sprva delali probleme.

In drugi dan je bilo na vrsti že drugo presenečenje. Tokrat malo majn prijetno. Na hitro sem staknila angino, tako da tudi brez antibiotikov ni šlo. Ampak, baje je to bilo potrebno, da sem se klimatizirala. :)

In zdaj, po 2 tednih, že spet govorim dobro sloveščino, ni mi več čudno, da se povsod pogovarjajo slovensko (ker jaz sem se na Adirjinem letalu hotela s stevardesami pogovarjat kar angleško...lol). Tudi zdravje je že boljše. Z uro pa tako nisem imela problemov.

In je že bil tudi čas, da po letu dni obiščem Smetanovo ulico 17 v Mariboru. Na žalost, fax še kar stoji. A so me danes kar razveselili. So mi podaljšali status absolventa za celo šolsko leto. Jupiii že tretje leto bom absolventka. No ja, zdaj se pa bo res treba začet učit. Huh.

Se oglasim...

ps: težko je z besedami opisat, kako lepa je naša Slovenija. A to spoznaš še le, ko si za dlje časa od doma. Ko je malo Adrijino letalo poletelo pod oblake proti Brniku... vsi ti zeleni hribčki, nekaj hišk in cerkvica... to imamo samo mi. In lahko smo ponosni na to.

15 comments:

Matjaž Očko said...

full lepo napisano :)
pozdravi se do konca ;)
aja, pa še vedno čakam na potopisno predavanje :)

Nina said...

Hvala Matjaž. Predavanje?! Sej sem ti ga obljubila čez 10 let. hehe Pa daj se oglasi kaj, ko tud tebe ni nikjer več videti.

OLKI said...

Niniočka meni draga najprej, pozdravi se!

In ja lepo, da nam za grand finale tvojih tihomorskih objav napišeš: DOMA JE NAJLEPŠE

Veš, tisto idejo o predavanjih in knjigi, pa le ne daj povsem na stran...

UrosG said...

Predvidevam, da sedaj že zdrava ampak je lepo slišat, ko nekdo pohvali, kako je naša Slovenija lepa :D

andrejV said...

A sevede,da je lepa...
Js to ugotovim vsakič, ko pridem nazaj domov ;)
Verjamem, da ti isto.
Še posebno lepo je, ko te "šokira" Azija, sploh Kitajska z uno usranostjo in onesnaženostjo...;)
No, lepo da si spet med nami.
Upam, da kdaj še kaj več poveš o tej dogodivščini ;)
Upam, da si že zdrava...

Nina said...

Zdravje ja. Hudiča, slovenski luft mi še kar škodi. Že spet me nekaj lovi.

zlatko said...

Ko prridem med tele zelene hriibcke, bi prav raad kako cveknu s tabo, kdaj bo to ne vem, pomoje bi si melaa kaaj povedat.Pa lep pozdrav, trenutno north west avstralija.
zlatkofish@gmail.com

RokoR said...

zakon blog in lepe slikce!:)

Anej Ferko said...

Nina mi pridno beremo in predvsem gledamo kje se potepaš.
Mi bi tut veš=)

Unknown said...

Živ,
Zanima me kakšen maš mail ker bi te neki vprašu za fiji...
lp grega
gregor.krapez@vibor.si

Nina said...

Hej Nina,

prav fajn, da si me nasla in, ko sem prebrala tvoj opis Avstralcev in to kako NIKOLI ne castijo, sem se prav glasno nasmejala! Pa zelo res je, da je Slo ful lepa. jaz jokam vsakic, ko se koncno spet z Adrio letim cez Alpe. Ti napisem mail, ko se vrnem iz Brampton Islanda.

Lp,
Nina

Borca said...

Zdravo Nina. Vidim, da si našla moj blog. Pa sm malce pokuku tudi tvojga. Ej nism vedu, da tolk potuješ....očitno se res že dolg nismo vidl hudiča. Lepo je videt še enga kemika, ki ga veseli potovanje in fotografija....diploma bo pa že počakala verjem.....men je včasih kr fejst žal da sem hitel z njo, ker potem se vse neha.....nimaš več tulk cajta...tako, da uživaj zdaj ko imaš priložnost.
Morm rečt, da mi je tvoj blog zlo všeč in ga bom spremljal še dalje.

lepo se imej.
grega

Manuel Rios said...

nice photos

Lara RAY said...

Hei.

Jst mam tud blog:)
Zelo lepe slikce, veš jst tud študiram v foto smer;)

No, drgač pa eno fprašanje, ka to slikco gor si ti slikala? Lepa Je.

Dijo, pa doma use pozdravi:)

j3rn3j said...

lepo napisano...lepa je ta naša Slovenija ja