Monday, August 06, 2007

Tudi to je Avstralija

...prideva v sobo z 10 posteljami hostla Magnum v Airlie Beachu in nekaj tak cudno smrdi. Malo prezraciva, greva malo polezat na plazo, zvecer ze cimri malo zracijo... OK, gremo spat. Je ura okoli 3. zjutraj, in me Tina po tiho klice "Nina, miska nekaj grize pri mojem nahrbtniku". Huh, ja na sdreco sva spali na zgornji postelji, jaz sem kar hitro zaspala dalje, Tina malo kasneje. Zjutraj do recepcije, da hoceva menjati sobo. Vprasa na recepciji, a vaju kdo zelo moti? Ja, miska.
Rece, da to so pac tropski kraji, in nama zamenja sobo...

... vse OK, dokaj cista soba v prvem nadstropju. Greva se malo shoppinga dan pred jadranjem, kupiva vino v vrecki (gun), cips... In spravima to dvoje pod mojo posteljo. (Tokrat sva obe spali na spodnjih posteljah.) Ura je nekje 5. zjutraj, kaj za hudica mi sumi v vrecki pod posteljo?! Aham, dam vrecko na sredino sobe, sedim na postelji in cakam kaj bo skocilo iz vrecke, ko na moj pojster skoci miska!!!

No, zgodba se konca, da vec nisem spala, prestavla sem se le na drugo, zgornjo posteljo, prebudi se tudi Tina in spakirava pocasi, ter greva kolikor se je dalo hitro iz Magnuma.

Pa se naj kdo rece, da je Avstralija fajn. Se v Afriki nisem spala z miskami.

No comments: