Monday, August 27, 2007

Slovo od Avstralije

26. avgust se je priblizeval vsak dan hitreje...

Se zadnji spominki, se zadnji hitri skok na mojo ljubo St Kildo, pa na market, ko sva s Tino se le odlocili, da tokrat v najini prtljagi ne bo didziriduja, ampak le bumerang... in ze je sledilo letalisce.
Melbourne iz zraka.

Ko sem pred dobrimi 10 meseci prisla v Avstralijo, sem bila sama na letaliscu, sama cakala Rochelle (punca, ki je glavna pri IAESTE stud. otganizaciji, in organizacija, ki mi je omogocla vso to mojo odisejado dalec od doma)... res sem se od zacetka pocutla v velemestu cisto sama.

Ob odhodu je bilo vse drugace...

Hvala Karmen in Zvonetu. Res sem se pocutla, kot da sta me posvojila in res bi vaju najraje stlacila v se en dodatni kovcek in vaju vzela zraven... Pogresala vaju bom zelo.

Karmen in Zvone.

Jess something for you in english...like you said. Thank you really for all. It was so much easier to work, more funny and yeah, I will lose all muscells. And next time, we will run every day in St Kilda beach. :))

Mira. I had really great boss. :)) It was my pleasure to meet you. Take care of your little and so beautiful Ivana.

Mala Ivana, stara točno en teden.

Seveda je tu se polno drugih ljudi, ki so nardili moje dneve v Melbournu krajse, lepse in se bolj nepozabne. Hvala vsem mojim Slovencem v Melbournu.

2 comments:

wotsok said...

HVALA NINA
Res si nama pustila veliko luknjo v najinem domu kar nekaj dni je bilo v sobi se vse tako kot sta pustile . Upava da se v bodoce se velikokrat srecamo , in osebi kot si ti bodo vrata vedno odprta na stezaj . A k sreci mlada si in iskrena oseba zato tvoje poti bodo koreninile prijateljstvo vse povsot.
Zvonko IN Karmen

wotsok said...

Tina

Cuvaj svojo sestrico kot ona cuva tebe, nikoli ne razdrita tega kar nosita sedej v sebi temvec negujta zvestobo sesterstva . Tudi ti si nama vedno dobrodosla . In upam da se kaj kmalu srecamo in da bo tudi tebi uspelo pridobiti prakso v aus. Zvonko in Karmen