Friday, April 13, 2007

Petek 13.

.
Petek 13. naj bi bil malo drugačen dan, večina je prepričana, da bo to nekaj slabega. Zame nikoli. In, ko bo naslednjič na kolendarju spet petek 13. bo to moj rojstni dan! Ampak rodila sem se kljub vsemu na ponedeljek. :)



Spet nekaj novic, ki niso več tako sveže, pa kljub vsemu. Pred dobrim tednom dni, ko sem bila na večerji s Slovenci na italijanski ulici, se k naši mizi obrne in nas po slovensko pozdravi Boris. Ja, baje je izpadlo, kot da sva stara prijatelja, a Borisa poznam samo preko TV; v Melbournu je Boris iz Bara (prva sezona na POP TV).
In še istega večera me kliče iz iste TV hiše urednica Tjaša, če je bila kaka drama okoli cunamija na Salamonovih otokih. Bu, je pa to le malo preveč razlike. Pa tako spet ni bilo nič, da bi bila po televiziji. :)



Da nisem le na počitnicah, si lahko pogledate na http://www.e-fotografija.si/templates/?a=877&z=1, da nekaj pa le delam.

Toliko. Ne glede na to, da blog še le redki pregledate, jaz še kar vztrajam s pisanjem. Zgodovinarji bi rekli; nekaj mora ostati našim "zanamcem".
Pozdravček, iz danes prvič zjutraj, meglenega Melbourna.

5 comments:

Matjaž Očko said...

brez skrbi.. še vedno te beremo :)

OLKI said...

Jep se bere bere...Samo kaj ko te eni tudi že kar nestrpno čakamo...

Nina said...

Ah sej bom prišla domu, samo malo še morem prej okoli pogledat, da bo blog malo daljši. :)
Pa sej tud jaz vas že malo pogrešam, smrksmrk.

Unknown said...

Nina ne skrbi, mislim da nas kar veliko prebira tvoj blog. Pa lep pozdrav...

wotsok said...

Nina tudi jazt se vedno brebiram tvoj blog. Ker mi je zelo zanimiv, barvito opisan. Le tako naprej