Thursday, April 26, 2007

Nova Zelandija

Na hitro se javljam iz vzhodne strani juznega otoka Nove Zelandije. Vse kot mora biti, jutri (petek) je pred mano vzpon na ledenik Franc Josef.
Danes pa sem potovala s train alpin (neke vrste gorsko zeleznico) od Christchurcha do Greymountha in nato dalje z busom do tu kjer sem, v blizino ledenika.
Prvi vtis? Jah, zlato rjava trava, hribi, rjave skale, na vlaku 4,5 ure.... in pokrajina na vzhodu tako prekleto podobna Sloveniji, samo da je vse vecje.
Spimo pa dane in jutri v eni mali vasici, cisto blizu ledenika, z eno trgovino, in nekaj restavracijami, kafici... me spomnija kot da sem nekej v Alpah in je zunaj polno snega. No, snega ravno ni, je pa bil dez.

Toliko naj bo za danes... fotke... pridejo... :)

3 comments:

OLKI said...

Jupiiiiiiiiiiiii my dream land....oh ja ,,,foušija pa taka..hahaha

wotsok said...

Nevem gdo ti je dal tako lep blagoslov da nam znas tako lepo opisovati vse te kraje .Pozdrav od Zvonkota Aboriginalca in Aussie Karmen

Nina said...

Hehe. Meni neki dream land tukaj ni. Je pac zanimivo... to je ze skoraj vse. Je pa res, da je danes moja 3. noc na Novi Zelandiji. Nekaj se jih pride.
Tak opisovat vse to... jah, zal bo zdaj kar nekaj postov sprva brez fotk. Ne gre drugace. In zato poskusam malo bolj slikovito vsaj opisat kaj pocnem na tem koncu Zemlje.
LP vsem!