Monday, May 28, 2007

Nekaj o raju

.
Na kratko o geografiji Cookovih otokov. To je več otokov, delijo se na severne in južne, ležijo pa nekako med Fijijem in Tahitijem v Južnem Pacifiku. Najbolj znan otok je Raratonga, ki je tudi glavni otok. Po najbolj znani modri laguni v Pacifiku pa slovi Aitutaki, 200km severno od Raratonge. Na teh dveh otokih sem tudi bila. Oba pa spadata v južno skupino Cookovih otokov.

In kje je zdaj ta raj na Zemlji?! Sigurno me Raratonga v to ni prepričala. Aitutaki pa je otok, ki ima vse tisto, kar ti je lahko le všeč. In kot povsod, tudi v "raju" obstajajo stvari, ki ti niso všeč.
Na Aitutakiju so to petelini, ki se derejo cel dan in skoraj celo noč, ko ima vsak petelin svojo uro... In komarji, ki pikajo celi dan in celo noč, ko je univerzalni parfum za vse, tudi lokalno prebivalstvo, spraj proti komarjem.



Ne mi omenjat petelinov... Huh. :)




Pogled iz glavne ceste. Zelenice povsod zelo urejene, polno kokosovih palm in največja nevarnost na Aitutakiju je, da ti pade kokos na glavo. Ja, ni nevarnih živali. Cesta, ki obkroža Aitutaki je asfaltirana, rabiš pa slabo uro vožnje s skuterjem, da obkrožiš otok. Pa ne s kako posebno hitrostjo, vsi se vozijo s skuterji (pa tudi z avtomobili) med 30 in 60km/h.


In spet kokosove palme... In moja plaža, kjer sem bila 9 dni. Bilo je rajsko. In ko sem bila zadnje 3 noči edina od gostov, pa po uspešnem ribolovu, mi je lastnik še nardil večerjo s svežo tuno.
.
In ne smem jih pozabit; ljudje so tisti, ki nardijo Aitutaki še toliko bolj rajski. Okoli 1800 jih živi tukaj. Vsi ti mahajo, te pozdravijo, ko se s skuterjem peljejo mimo, če se malo ustaviš in pogledaš na okoli, se bodo ustavili tudi oni in povprašali, če rabiš kako pomoč. Ko se počutiš tako varnega, da se mirno sprehajaš po plaži, medtem ko imaš v nezaklenjenem skuterju fotoaparat in denarnico... Ko ti plačajo pijačo, ko ne vidijo v tebi samo enega bogataša (kot je bilo to tolikokrat v Afriki) in ko se hočejo poslovit od tebe preden greš, in ko se usedeš na letalo, pogledaš skozi okno, in vidiš da sta do piste prišla Sani in Wil (domačina) ti mahat, ker odhajaš.
Vse to in še mnogo drugih še takih malenkosti naredi Aitutaki z njegovo turkizno modro laguno in vsemi malimi otočki (motuji) v laguni nepozabno in res rajsko.

1 comment:

OLKI said...

Oooooooooooooo kako huda objava... Tista fotka tvojega raja trga....


Si predstavljaš, da jaz španciram z aparatom po Hočah iz hiše priteče prijazen stric in me povpraša če kaj rabim....

utopija!!!