Sunday, May 20, 2007

Game fishing

Pa začnimo...polnit blog s fotkami še ene moje odisejade.

Zadnji dan na Aitutakiju sem vstala že pred 6. zjutraj. Na vrsti je bila nova dogodivščina. Lovljenje rib iz čolna sredi Pacifika. Odločala sem se celi teden, ali bi to naredila ali ne... če mi je bilo žal, boste kaj kmalu ugotovili.

Ujeli smo 8 tun, težkih vsaka vsaj kakšnih 10kg in...





...217 kg težek marlin oz. mečarica po slovensko.
Nekaj ribic pa sem še jaz "nahranila". Emm se pač zgodi. :) Smo pa bili na otoku glavna atrakcija s tako veliko ribo na avtu.

3 comments:

Gregor Krašnja said...

Sedaj me pa še zanima, kako boš to ribo prinesla v Sloenijo :) ??

Lep ulov, nimam kaj rečt, samo kapo dol, čestitam.

Nina said...

:) riba je bila prodana po resortih, restavracijah po otoku. Bom šla drugo ulovit, pa jo bom naložla na ladjo in prideva do Kopra. hehe
ps: čist tak, to je bilo moje prvo lovljenje rib v življenju :)

OLKI said...

Ahahahahahaaaaaaaaaaaa,,,,HUDOOOO!