Sunday, April 08, 2007

Veselo pisanko!

.
Po slovenski uri je čas za velikonočni zajtrk, ko kar se spomnim je bil za mene vedno obvezen pri babici na Miklavžu. Vsa družina... fajni običaj, le to je bilo vedno težko, da sem se mogla vedno vsaj ob 8.zjutraj v nedeljo vstat. Hehe. Ampak, danes je bilo drugače. Sem spala skoraj do 2. popoldne in pol zajtrk! Ampak je bil pravi, velikonočni, "požegnan" s šunko, hrenom in jajčkami! :)



In čas je, da vas firbec več ne bo preveč žrl... kdaj Nina pride domov za božjo voljo!?

Čisto uradno, 99% verjetno (tisti 1% pa naj ostane nekje za kako rezervo) in vse že urejeno.
26. avgust 2007 malo pred polnočjo se bom ločila od Melbourna. In potem nekaj urni let do Bangkoka. In se bom ustavla na Tajskem; toliko da pozdravim, čemi le uspe, vse moje "fačeke" na severu Tajske in vodiča Samboona, se malo še posončim na jugu Tajske...
... in potem 7. septembra bo čas, da se usedem na letalo Austrian Airlines (khmm no coment o tej letalski družbi) in sem 8. septembra dopoldan na Brniku.



A vas še zanima razlog, zakaj pa si bom zdaj iz pol letne prakse nardila skoraj 11 mesecev dolgo avanturo?! :)

Ni razlog to...


.
... ker če ne, bi vas vsaj povabila na poroko. No, čeprav časa je še veliko in tisti 1% je nekje ostal. :))

Veliko je "kriva" za to, da ostenem nekaj mesecev dlje, moja sestrica Tina. Ko konča vse njene še zadnje obveznosti v srednji šoli, prileti v Avstralijo. In to bo najino prvo skupno raziskovanje našega planeta.

Tako da moj 26.rojstni dan na petek 13. bo nekje v Avstraliji, ali vsaj nekje na južni polobli. Včasih pa si je tudi treba samemu sebi kupit kakšno darilo. :)

Ampak, kje je še vse to; najprej je na vrsti Nova Zelandija 25. aprila, in takoj za tem še moje sanje... Cookovi otoki.


Veselo pisanko vam želim!
.


In lep, sončen pozdravček iz St. Kilde!

1 comment:

matto said...

Nina vse najboljše.

matto