Saturday, December 16, 2006

Zebrice


Še dva tedna do konca leta 2006, torej smo že čisto v božičnem času. To običajno pomeni tudi čas dobrot. In ker je moja mami predaleč, da bi kaj zadišalo tudi do mene iz njene pečice, kot je to za vsake praznike, mi je povedala recept... in danes je bil ravno pravšnji večer za delanje zebric.



V naši kuhinji je že ta problem, da nimamo tehtnice in sem pač malo eksperimentirala. 1kg moke sem razdelila z lončkom na štiri dele... torej 1/4 je 250 g moke. Eee točno toliko sem potrebovala. Testo mi je uspelo nekako nardit. In tudi oblikovat...




... dat v pečico...




... in jih spečt, da so prav fajn krhko hrustljave.




Se že komu cedijo sline? Še ne?!
Zebrice prav prijetno dišijo in so skoraj take, kot če bi jih spekla moja mami... No, do božiča pa sigurno ne bodo počakale. Ah, še imam moke na zalogi. :)

1 comment:

Unknown said...

Kako luštkane so! Sem prišla pogledat s KulSlo...